5/5 - (1 امتیاز)

نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399

نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399
نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399

نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399

نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399

*********** مهم: این مقاله در همه سال ها، کاربرد دارد ****************

درک چگونگی سرمایه گذاری پول یک چالش واقعی است.

 

با این جمله من موافقید؟

مطمئناً کمبود اطلاعات برای سرمایه گذاری در عصر دیجیتال وجود ندارد.

با این حال ، اطلاعات در این زمینه بسیار زیاد هستند.

درسته؟

به همین دلیل ما می خواهیم به شما در درک دقیق سرمایه گذاری کمک کنیم. این مقاله منحصر بفرد برای مبتدیانی است که می خواهند برای رسیدن به اهداف مالی خود سرمایه گذاری را آغاز کنند.

ما ساختاری را ارائه دادیم که جامع و در عین حال ساده باشد.

آماده هستین؟ بیایید سرمایه گذاری را شروع و خود را برای آینده مالی آماده کنیم.

 

چگونگی سرمایه گذاری پول

برای درک بهتر سرمایه گذاری بهتر است از اصول اولیه شروع کنید.

این اصول شامل تعیین هدف از سرمایه گذاری های شما و تعیین محل سرمایه گذاری پول برای رسیدن به بهترین نتیجه است.

سرمایه گذاری پول برای مبتدیان

هنگام سرمایه گذاری پول ، کاری که انجام می دهید این است که بخشی از یک شرکت و یا کالایی را بخرید تا با گذشت زمان رشد کند.

 

مهم: فراموش نکنید:

سرمایه گذاری یک روش سریع برای ثروتمند شدن نیست ، بلکه راهی برای رشد مداوم ثروت است. خبر خوب این است که برای شروع، مجبور نیستید پول زیادی داشته باشید.

حتی مبالغ ناچیز، با گذشت زمان می توانند به ثروت تبدیل شوند ، به شرط اینکه سرمایه گذاری های مناسب را انتخاب کنید.

کجا باید سرمایه گذاری کنم؟

بعد از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری ، گزینه های زیادی وجود دارد. این گزینه ها عبارتند از:

  1. بازار سهام و بورس

رایج ترین و بحث برانگیزترین مکان برای سرمایه گذاری، بازار سهام است.

با خرید سهام ، بخش کوچکی از شرکتی را که خریداری کرده اید ، و مالک آن بخش هستید.

هنگامی که شرکت سود می کند ، ممکن است بخشی از آن سود سهام را بر اساس تعداد سهام به شما بپردازد.

هنگامی که ارزش شرکت با گذشت زمان رشد می کند ، بنابراین قیمت سهام شما نیز افزایش می یابد ، و می توانید آنها را بعداً برای سود بفروشید.

 

سایر گزینه های سرمایه گذاری عبارتند از:

  1. اوراق قرضه Bond

اوراق قرضه به نوعی از سرمایه‌گذاری می گویند که در آن سرمایه‌گذار به شخص حقوقی یا نهادی (شرکتی یا دولتی) پول قرض داده و شرکت سرمایه‌پذیر (اعتبار گیرنده) متعهد می‌شود تا وجه یا اعتبار مورد نظر را در بازه زمانی مشخص و با پرداخت سود دوره ای ثابت بازپرداخت نماید.

این بازه زمانی مشخص برای بازپرداخت اصل پول سررسید نام داشته و سود ثابت دوره‌ای (دوره‌های از قبل تعیین شده) کوپن اوراق نام دارد.

اوراق معمولا توسط نهادهای دولتی از جمله شهرداری‌ها، دولت‌های داخلی و خارجی انتشار یافته و ابزار تامین مالی پروژه‌ها و فعالیت‌های دولتی و شهری می‌باشند. اوراق قرضه به نام “اوراق با درآمد ثابت” نیز شناخته می‌شود

 

  1. صندوق سرمایه گذاری Mutual Fund

یکی از ابزارهای نوین مالی است که سرمایه جمع‌آوری شده از افراد مختلف را در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌‌کند. حتی بسیاری از فعالان بازار سرمایه هم با این موضوع آشنایی کافی ندارند. البته نحوه عملکرد صندوق های سرمایه گذاری موضوع پیچیده‌ای نیست.

صندوق سرمایه گذاری نهادی است که مبالغ خرد و کوچک را از افراد حقیقی و حقوقی جمع‌آوری کرده و در سبدی متشکل از اوراق مشارکت، سهام، سپرده‌های بانکی و سایر اوراق بهادار سرمایه‌گذاری می‌کند.

در نتیجه شما به جای سرمایه‌گذاری روی سهمی خاص در سبدی متشکل از اوراق بهادار و سهامی مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنید، به بیان دیگر علاوه بر بهره‌گیری از دانش تیمی متخصص برای مدیریت سرمایه خود، پول خود را در سبدی متنوع از دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنید و با این عمل ریسک سرمایه‌گذاری خود را تا حد زیادی کاهش داده و سرمایه‌گذاری آسوده‌ای را تجربه خواهید کرد.

 

  1. حساب های پس انداز

کم خطرترین راه (و احتمالاً بدترین راه) برای سرمایه گذاری پول ، قرار دادن آن در یک حساب پس انداز و دریافت سود است.

با این حال ، به طور معمول ، خطر کم به معنای بازده کم است. ریسک هنگام قرار دادن پول خود را به حساب پس انداز ناچیز است ، و به طور معمول ، بازده کمی وجود دارد.

با این وجود ، حساب های پس انداز نقش مهمی در سرمایه گذاری دارند زیرا به شما این امکان را می دهد مبلغ نقدی بدون ریسک را که می توانید برای خرید سایر سرمایه گذاری ها استفاده کنید یا در موارد اضطراری استفاده کنید ، در این حساب قرار دهید

  1. فلزات با ارزش

فلزات با ارزش،  سرمایه گذاری هایی است که شما در اختیار دارید ، مانند طلا یا نقره. این فلزات فیزیکی اغلب برای محافظت در برابر اوقات سخت اقتصادی عمل می کنند.

  1. بهترین راه سرمایه گذاری

مخارج و بدهی خود را کنترل کنید و همزمان تحقیق در بورس را هم آغاز کنید و تا آنجا که می توانید سرمایه گذاری کنید.

 

اطلاعات را کسب کنید و شروع به انتخاب کردن شرکت های با کیفیت کنید که فکر می کنید با گذشت زمان، رشد می کنند.

بعداً در مورد چگونگی یافتن سرمایه گذاری خوب صحبت خواهیم کرد ، پس از انتخاب چند شرکت ، مهم نیست که چقدر اندک سرمایه گذاری کنید.

مهم است که شروع کنید و درآمد در دوران بازنشستگی داشته باشید.

چگونه برای بدست آوردن پول سرمایه گذاری کنیم؟

بسیاری از افراد سرمایه گذاری را نوعی درآمد می دانند و برخی نیز با خرید و فروش سهام موفق به تأمین درآمد می شوند.

این درخشان ترین شکل سرمایه گذاری است ، ولی بیشتر مردم از سرمایه گذاری بلند مدت بهره مند می شوند. باید وقتی سهمی می خرید آنرا تا 10 یا 20 سال نگهدارید.

 

بهترین راه برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

سرمایه گذاران کوتاه مدت به جای خرید و نگه داشتن سهم برای چند سال ، با خرید و فروش سهام در یک بازه زمانی کوتاه درآمد کسب می کنند.

از این راه می توانید درآمد کسب کنید ، ولی مسئله این است که مهم نیست که چقدر در تجارت خود مهارت دارید ، بلکه همیشه یک عنصر بزرگ شانس وجود خواهد داشت.

این را هم در نظر بگیرید:

برای سرمایه گذاران مبتدی ، معاملات کوتاه مدت تقریباً به طور کامل به شانس بستگی دارد ، و می توانید به راحتی بیشتر سود خود را از دست بدهید.

به جای فکر کردن در مورد سرمایه گذاری به عنوان راهی برای دستیابی به سودهای کوتاه مدت ، بهتر است برای سرمایه گذاری به عنوان روشی برای افزایش سودهای بلند مدت فکر کنید.

با سرمایه گذاری طولانی مدت ، شما می توانید ریسک خود را به حداقل برسانید و تأثیرات خرد کننده نوسانات کوتاه مدت و افت قیمت را کاهش دهید.

برای بدست آوردن بازده خوب ، کجا می توان سرمایه گذاری کرد؟

سرمایه گذاری برای بازده های کم بسیار آسان و تقریباً بی خطر است. به عنوان مثال ، می توانید پول خود را در اوراق مشارکت قرار دهید و سود سالانه ثابت بدست آورید.

مشکل این است که این روش برای بسیاری از افراد برای رسیدن به اهداف بازنشستگی کافی نیست.

برای ایجاد ثروت کافی برای بازنشستگی راحت ، باید به دنبال بازده بالاتری باشید.

تا الان بهترین مکان برای یافتن این بازده ها ، بازار سهام با یادگیری قانون شماره 1 سرمایه گذاری و خرید شرکت های شگفت انگیز است.

 

یک شرکت شگفت انگیز شرکتی است که با گذشت سالها همچنان به رشد خود ادامه می دهد و از هر چالشی که بازار ممکن است در طول مسیر به وجود آورد ، در امان مانده است.

سایر گزینه های سرمایه گذاری (کمتر مطلوب) عبارتند از:

سرمایه گذاری بر اساس شاخص

در طی چند سال گذشته ، شاخص 30 شرکت بزرگ بازتاب بسیار خوبی از کل بورس سهام داشته است  – بازده سالانه بالایی را تجربه کرده است.

این بدان معناست که اگر تمام کاری که کردید این بود که پول خود را در 30 شرکت برتر سرمایه گذاری کنید در دراز مدت چند برابر اوراق قرضه و حساب پس انداز سود می کنید. نمونه آن سهام عدالت است.

طرح (k) 401

تفکر در مورد دوران بازنشستگی.

ممکن است در مورد طرح (k) 401 در اینترنت جستجو کرده باشید، اما آیا تا به حال در مورد برنامه بازنشستگی خودتان فکر کرده‌اید؟ طرح (k) 401 را می‌توان به دشواری درک کرد، اما در اصل، نوعی برنامه بازنشستگی است که از سوی کارفرمایتان حمایت خواهد شد. در اصل، می‌توانید برخورداری از بخشی از حقوقتان را با استفاده از طرح مذکور داشته باشید که به شما در پس‌انداز مالی برای بازنشستگی کمک خواهد کرد. درک این مسئله و سرمایه‌گذاری بر آن آسان است و در طولانی مدت حائز ارزش خواهد بود. هنگامی که سرمایه‌گذاری پنجاه ساله صورت گرفت می‌توانید بر آنچه که اکنون نیاز دارید و همچنین آنچه که در آینده بدان نیاز خواهید داشت تمرکز کنید.

 

بهترین راه برای سرمایه گذاری چیست؟

از میان گزینه های سرمایه گذاری موجود ، سرمایه گذاری در بورس گزینه ای است که بیشترین پتانسیل را برای سود ارائه می دهد. با این حال ، شما نمی توانید کورکورانه پول خود را در هر سهامی بصورت تصادفی قرار دهید و انتظار داشته باشید بازده بالایی را بدست آورید.

برای موفقیت در سرمایه گذاری در بورس ، باید از یک سیستم و یک استراتژی استفاده کنید.

در این مرحله ، من می خواهم شما را با آنچه من قاطعانه معتقدم مؤثرترین استراتژی سرمایه گذاری موجود است معرفی کنم – قانون شماره 1 سرمایه گذاری.

 

استراتژی سرمایه گذاری-قانون شماره 1 سرمایه گذاری

قانون شماره 1 سرمایه گذاری روندی برای یافتن شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری با قیمتی است که باعث جذابیت آنها می شود.

M4 قانون شماره 1 سرمایه گذاری است ، که راهنمایی هایی برای تعیین اینکه آیا یک شرکت ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد یا نه ، ارائه می دهد.

 

این 4 م سرمایه گذاری موفق عبارتند از:

مدیریت Management

اولین عامل مهم که باید هنگام تحلیل پتانسیل سرمایه گذاری در یک شرکت در نظر بگیرید ، مدیریت آن است.

شرکت ها توسط افرادی که آنها را اداره می کنند رشد می کنند و  ضرر می مینند، و شما باید اطمینان داشته باشید که هر شرکتی که در آن سرمایه گذاری می کنید توسط مدیرانی با صداقت ، با استعداد و مصمم اداره می شود.

قبل از سرمایه گذاری در یک شرکت ، وقت بگذارید تا کاملاً با مدیریت آن آشنا شوید ، و اطمینان حاصل کنید که به آنها اعتماد دارید تا بتوانید شرکت را به سمت جلو ببرد.

معنی داشته باشد Meaning

اگر قصد سرمایه گذاری در یک شرکت را دارید ، باید کار، خدمات و محصولات آن را بشناسید.

چند دلیل وجود دارد که این مهم است. یک ، شما احتمالاً شرکتهایی را که برای شما معنی دارند درک می کنید.

این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود آینده شرکت را تحلیل کنید.

سرمایه گذاری در شرکتی که برای شما معنایی داشته باشد و به آن اعتقاد داشته باشید نیز باعث می شود که بتوانید در مورد این شرکت تحقیق کنید و از آنچه که با آن اتفاق می افتد در صدر بمانید – که لین ، بخش بزرگی از سرمایه گذاری موفق است.

محافظت Moat

هنگامی که یک شرکت محافظت شده است ، به این معنی است که ورود رقبا دشوار است تا بتوانند بخشی از سهم بازار این شرکت را به دست آورند.

 

حاشیه امن Margin of Safety

آخرین مورد از  قانون شماره 1 سرمایه گذاری حاشیه ایمنی است. حاشیه ایمنی معیاری برای مقایسه قیمت سهام شرکت با قیمت واقعی شرکت است.

 

بین قیمت و ارزش یک تمایز مهم است ، زیرا قیمت سهام یک شرکت می تواند به شدت متفاوت با ارزش آن باشد و یطور حبابی رشد کرده باشد.

پس، به عنوان سرمایه گذاران قانون شماره 1 ، هدف این است که شرکتهای فوق العاده ای را با  قیمت مناسب (50٪ کمتر از ارزش واقعی آنها) پیدا کنید.

 

نحوه سرمایه گذاری پول در سهام

شروع سرمایه گذاری ساده است.

بسترهای تجاری آنلاین باعث شده تا سرمایه گذاران مبتدی ، خرید و فروش سهام را بدون نیاز به خرید و فروش سهام بورس بصورت سنتی ، راحت تر از همیشه انجام دهند.

با این وجود ، برای اینکه به خودتان بهترین فرصت ممکن برای موفقیت به عنوان یک سرمایه گذار و رسیدن به اهداف بازنشستگی خود بدهید ، باید به همان اندازه که می توانید در مورد استراتژی سرمایه گذاری و همچنین نحوه استفاده عملی از استراتژی هایی که یاد می گیرید پایبند باشید.

برای این منظور ، یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید انجام دهید ثبت نام در یک دوره سرمایه گذاری رایگان برای مبتدیان است.

دوره های معاملات سهام برای مبتدیان

دوره های معاملات بورس که برای سرمایه گذاران مبتدی طراحی شده اند قادر هستند چیزهای مهمی را که باید در مورد بورس کالا بدانید ، نحوه انتخاب شرکت های با کیفیت ، زمان خرید و زمان فروش و موارد دیگر به شما یاد دهند.

آنها به گونه ای طراحی شده اند تا شما را به طور کامل در روند سرمایه گذاری قدم به قدم راهنمایی کنند ، استراتژی های سرمایه گذاری را به شما آموزش دهند و چگونگی بکارگیری آنها را به روشی بسیار کارآمدتر از بمباران اطلاعات گیج کننده و متناقض که بصورت آنلاین وجود دارد.

من از شما دعوت می کنم تا از دوره های ابتدایی ما برای موفقیت استفاده کنید.

سایت من و بورس manobourse.com

نحوه سرمایه گذاری پول: یک راهنمای ساده برای رشد ثروت شما در سال 1399